.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
هشدار دادستان کشور به سردار رويانيان

در پي ابلاغ قانون بيمه شخص ثالث در تاريخ 20 شهريورماه سال جاري و عدم اجراي برخي بندهاي آن توسط نيروي انتظامي، حجت‌‏الاسلام و المسلمين قربانعلي دري نجف‌‏آبادي، دادستان کل کشور به محمدرضا رويانيان، رييس پليس راهنمايي و رانندگي کشور نامه نوشته و نسبت به عدم اجراي برخي بندهاي قانون بيمه شخص ثالث هشدار داده است.

بر اساس قانون، دادستان کل کشور مأمور به نظارت بر حسن اجراي قوانين است.

بنا بر اين گزارش، ارائه هرگونه خدمات به دارندگان وسايل نقليه موتوري زميني فاقد بيمه‌نامه شخص ثالث معتبر، توسط راهنمايي و رانندگي، دفاتر اسناد رسمي و سازمان‌‏ها و نهادهاي مرتبط با امر حمل و نقل ممنوع است.

بر اساس اين قانون جديد، نيروي انتظامي جمهوري اسلامي ايران موظف است ترتيبي اتخاذ کند كه امكان دسترسي به بانك‌‏هاي اطلاعاتي آن نيرو در ارتباط با مواردي از قبيل مشخصات وسايل نقليه موتوري زميني، گواهينامه‌هاي صادر شده و همچنين سوابق تخلفات و تصادفات رانندگان، از طريق سيستم رايانه‌اي براي بيمه مركزي ايران و شركت‌‏هاي بيمه‌گر فراهم شود.

بر اساس گزارش ايلنا، هم‌‏اکنون يک ميليون خودرو و 4 ميليون موتورسيکلت فاقد بيمه‌‏نامه در تهران در حال تردد است که گفته مي‌‏شود عدم پرداخت حق بيمه و نيز ريسک بالاي رانندگان فاقد بيمه‌‏نامه منجر به ضرر و زيان شرکت‌‏هاي بيمه شده است.

بر اين اساس، تردد خودرو بدون بيمه‌‏نامه طبق قانون جديد بيمه شخص ثالث تخلف محسوب مي‌‏شود.

پيشتر رويانيان در جمع نمايندگان مجلس اعلام کرده بود که اگر دولت سه ماه جرايم بيمه‌‏اي دارندگان موتور سيکلت را ببخشد، وي پشه را هم بيمه مي‌‏کند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.066 seconds.